Levert het problemen op wanneer je je inschrijft bij meerdere universiteiten tegelijk?

Ik zou mij graag opgeven voor een prestigieuze universiteit als MIT, Stanford , Cambridge e.d. maar wetend dat de toelatingskans bij dergelijke universiteiten erg laag ligt leek het me verstandig om me bij meerderen in te schrijven.
Ik weet dat ik zonder loting bij de UU terecht kan, maar wie weet lukt het om bij een dergelijke meer prestigieuze universiteit zoals genoemd toegelaten te worden. Kan ik mij gewoon bij verschillende universiteiten inschrijven en de beste die mij toelaat kiezen, of kan dit problemen opleveren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ItisILeClerc
10 jaar geleden
nee, elke Amerikaan doet dat

Het beste antwoord

Nee, dat kan in principe geen kwaad. Gezien de lage kans van toelaten zou ik het zelfs aanbevelen om te doen. Zij delen in principe geen data van inschrijvers met elkaar, en zullen jou derhalve niet kunnen benadelen op basis van jouw grote verscheidenheid aan inschrijvingen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ok bedankt