Welke hoofdstukken moet je voor het economie examen havo 2011 leren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drepolli
12 jaar geleden
Zijn die examens nog steeds niet voorbij :S duurt eeuwen zeg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, morgen om 13.30 is economie.Op examen.nl (of ergens) heb ik gelezen dat er meestal een paar keuzevragen zijn en de rest zijn open vragen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat komt morgen helemaal goed! xD
Drepolli
12 jaar geleden
Heb het 2 jaar geleden gedaan op vwo geen MC gezien hoor. Wel zo'n betoog wat ik kut vond sinds ik heel goed ben ik economie maar mijn NL is slecht :/

Het beste antwoord

Dat verschild natuurlijk per boek, het ene boek heeft als hoofdstuk 1 koersen, de ander heeft weer heel iets anders.. ik zou er van uit gaan dat je alles moet weten! wel weet ik dat je met de boeken van: percent, hoofdstuk 16 en 17 niet hoeft te leren!
hopelijk heb je er iets aan, anders kun je nog via google zoeken naar jou boeken en de daarbij behorende hoofdstukken.
suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Alle boeken die je op de havo hebt gehad hiervan zitten onderdelen in de examen opgaven.
ronron1212
12 jaar geleden
je moet een aantal letters leren
http://www.examenblad.nl/9336000/1/j9vvhinitagymgn_m7mvh57gltp77x8/vi8yig3z61yq/f=/bestand.pdf
hier kun je dat zien : maar als je nu pas begint ben je wel erg laat heb morgen ook economie examen op havo ;p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo kort voor de aftrap van het examen kan je beter leren uit de examenbundels dan uit de schoolboeken.