Zijn rapportcijfers op te vragen?

Ik ben al sinds zo'n dertig jaar mijn oude rapport van school kwijt, en vroeg mij nu af of mijn rapportcijfers nog te achterhalen zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Poet
10 jaar geleden
Vraag na op je oude school. Die hebben dat vast wel
Ritsuka
10 jaar geleden
Zo lang terug niet meer denk ik
fisbel
10 jaar geleden
Scholen hebben maar een minimale bewaarplicht. Zelfs voor examencijfers. U kunt zich de moeite om bij de desbetreffende school te informeren besparen. Het is al heel wat als klasselijsten i.v.m. bijvoorbeeld het organiseren van een reünie bewaard zijn gebleven. Zeker na zoveel jaren is de kans dat er cijfers zijn bewaard vrijwel nihil.

Het beste antwoord

Ik denk niet dat ze dat zolang bewaren ivm ruimte. Volgens mij gooien ze dat na 2-5 jaar allemaal weg.. Maar een belletje kan geen kwaad