Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik ergens vinden hoe het op andere scholen is geregeld qua instroomprogramma's op het mbo?

Ik ben dit jaar ingestroomd in het 2e jaar van het mbo. De opleiding zelf duurt 3 jaar, ik doe hem dus in 2 jaar. Nu doet de school he-le-maal niets aan mijn instroomprogramma, ik moet het zelf allemaal maar uitzoeken. Nu doe ik al wel veel in mijn vrije tijd en heb ik alles al uitgezocht wat ik moet inhalen, maar ik zou erg baat hebben bij 1 uur per week een soort bijles. Ik zou hierom graag willen weten hoe dit op andere scholen/opleidingen is geregeld.
Maar waar zou ik dat kunnen vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
718

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Bij de meeste scholen moet je een afspraak maken bij een decaan oid(studieadviseur, hoe je het ook wil noemen), en die maakt een persoonlijk plan voor jou.
Het beste kan je dus contact opnemen met een school van jouw interesse over de mogelijkheden.

Elk mens is anders, en daarom is het niet mogelijk om 1 'model' te maken daarvoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding