Waar kan ik me aanmelden voor de Leidse open dag van 1 februari?

Wanneer kan ik me aanmelden voor de Leidse open dagen? Van de universiteit Leiden dus.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat kan nu nog niet. Op de site staat alleen de aanmeldmogelijkheid voor de Open Dag van 19 oktober nog aangegeven. Hou deze site in de gaten: http://www.studereninleiden.nl/contact/open-dag/ dan zal - neem ik aan - op een gegeven moment de datum 1 februari 2014 vermeld worden.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Top, goed antwoord!