Ja, daarvoor zou je de opleiding Small Business & Retail Management kunnen volgen. Die wordt gegeven in veel plaatsen, o.a. Groningen, Nijmegen, Den Haag, Rotterdam, Alkmaar, Diemen, Haarlem, Eindhoven, Amersfoort, Deventer, Utrecht. Er zal er dus best eentje bij jou in de buurt zijn. Van de eerste plaats heb ik een link toegevoegd, de andere kun je zelf het beste even googelen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De opleiding Small business en retail management is inderdaad een opleiding die bij jou wensen aansluit. De opleiding is zowel praktijk als theorie gericht. Misschien is het een tip om een meeloopdag te volgen.

Succes