Bij wat voor (bij)baantje kan je direct aan de slag?

Ik heb een paar maandan niet zoveel te doen en ben op zoek naar werk. Het liefste iets waar ik vrij snel aan de slag kan, hoeft niet geweldig te zijn maar dat je wel met plezier naar werk gaat. En natuurlijk niet bagger betalen. Wat zijn goede opties? Kan zelf zo weinig vinden..

Weet jij het antwoord?

/2500

probeer eens bij een uitzend bureau, geen vaste contracten verschillend werk en redelijk goed betaald. probeer randstad maar eens en anders pdz dit zijn de beste.

Niets mooiers dan een eigen bedrijf(je)!

Koeriers (legale bedoel ik dan) zijn momenteel gewild in vele steden (wel in bezit zijn van auto). Daarnaast is inderdaad ook een supermarkt een mogelijkheid, maar afhankelijk van je opleiding zal dit niet zoden aan de dijk zetten en wellicht een drempel opwerpen. Afhankelijk van je interesses en kennis kun je bij diverse winkels kijken of ze direct mensen nodig hebben (kleding, computer apparatuur, etc). De advertenties in de krant zijn altijd een goed startpunt. Denk er wel om, dat je dingen kiest waar je voor in kunt staan.

In de kassen werken. ( tomaten plukken, Komkommers knippen, of rozen kweken)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100