Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bij wat voor (bij)baantje kan je direct aan de slag?

Ik heb een paar maandan niet zoveel te doen en ben op zoek naar werk. Het liefste iets waar ik vrij snel aan de slag kan, hoeft niet geweldig te zijn maar dat je wel met plezier naar werk gaat. En natuurlijk niet bagger betalen. Wat zijn goede opties? Kan zelf zo weinig vinden..

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (15)

alle uitzendbureaus afstruinen. kun je vaak (dus niet altijd) al de volgende dag aan het werk! of het dan ook leuk is, kom je vanzelf achter!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
probeer eens bij een uitzend bureau, geen vaste contracten verschillend werk en redelijk goed betaald. probeer randstad maar eens en anders pdz dit zijn de beste.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zoek maar iets in de horeca. Ik zou niet naar een duur restaurant gaan om te soliciteren, want daar hebben ze stagieres of je moet gaan afwassen. Naar mijn mening is het beter om in een cafe of in een pannenkoekenrestaurant te soliciteren, daar heb je meeste kans van slagen en je mag waarschijnlijk leukere dingen doen dan afwassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Inderdaad uitzendbureaus. Wat in mijn ervaring ook werkt, is gewoon even rondlopen in de stad of in een winkelcentrum. Winkels die met spoed personeel zoeken (en die zijn er altijd wel) hebben meestal een briefje op het raam hangen. Zo ben ik aan mijn vorige twee banen gekomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niets mooiers dan een eigen bedrijf(je)!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Elke supermarkt (althans hier, in 020) heeft dringend personeel nodig. Werktijden naar keuze, vaak. Gewoon bepalen wat je wél of niét wilt (bijvoorbeeld: geen zuivel, dat geeft koude handen, wel groente en fruit, daar vragen de klanten veel aan het personeel en dat is gezelliger, als je ervan houdt), nagels knippen en haren netjes doen en dan gericht de supers afschuimen.
En als de nood zo hoog is, valt er te onderhandelen over de beloning, toch..?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Fietskoerier in de grotere steden is enorm leuk en het verdient lekker. Ik verdien 10 euro netto per uur. Het is wel zwaar werk maar je kan het ook een paar dagen in de week doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Krijg je daar zo'n fiets bij of niet?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee wel zo'n stoere helm
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Beide. Maar dat is afhankelijk van of het bedrijf groot is en hoe veel uur je er werkt. Ik werk met mijn eigen racefiets en mountainbike maar alle onkosten zijn voor mijn baas.
asperge steken, vandaag bellen, morgen beginnen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je in een grotere stad woont en je hebt goede stratenkennis, zou je taxichauffeur bij een centrale kunnen worden. Uurloon is niet bijzonder maar je krijgt er fooi bij... :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er si een enorm te kort aan kranten bezorgers. Als je bijvoorbeeld een ochtend en een avond krant bezorgd heb je een groot gedeelte van de dag nog vrij om iets anders te doen. Daarnaast schijnt het goed te betalen en is het prima voor je conditie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Koeriers (legale bedoel ik dan) zijn momenteel gewild in vele steden (wel in bezit zijn van auto).
Daarnaast is inderdaad ook een supermarkt een mogelijkheid, maar afhankelijk van je opleiding zal dit niet zoden aan de dijk zetten en wellicht een drempel opwerpen.
Afhankelijk van je interesses en kennis kun je bij diverse winkels kijken of ze direct mensen nodig hebben (kleding, computer apparatuur, etc).
De advertenties in de krant zijn altijd een goed startpunt. Denk er wel om, dat je dingen kiest waar je voor in kunt staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In de kassen werken. ( tomaten plukken, Komkommers knippen, of rozen kweken)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Programmeer wat leuks voor de i-Phone, en zet het daarna te koop in de i-Store. Je kan nu gelijk beginnen, denk ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In de prostitutie is in de regel ook wel aan een baantje te komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb begrepen dat je je studie net afgerond hebt, kun je daar niet iets mee?
Al is het maar een veredelde stage, is vast wel een aardige vergoeding voor te krijgen en je doet meteen relevante werkervaring op.
Als die studie middelbaar onderwijs is, orienteer je dan eens in de richting die je straks gaat studeren, daar zul je het meeste plezier uit je werk halen en dat is belangrijker dan geld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding