Diploma niveau 3 ipv niveau 4 is dat mogelijk?

als je je opleiding mbo niveau 4 op het allerlaatst niet afmaakt, kun je dan een diploma niveau 3 krijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (3)

Nee, tenzei je al MBO 3 hebt
Behaald
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij ons op school werkte het wel zo, ja!
Over de 3 jaar moesten we allemaal competentie's halen. Had je die over de 3 jaar allemaal gehaald, inclusief de "eind opdracht"( ondernemersplan in mijn geval) dan krijg je het niveau 4 progamma. Was je eindopdracht onvoldoende, of had je te weinig competentie's binnen gehaald kreeg je een niveau 3 diploma.
Dit is 2 schooljaren(incl. dit schooljaar) geleden, zou niet durven zeggen dat het nog steeds zo is, maar dat is wel aannemelijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
"Dan krijg je het niveau 4 diploma" moet het natuurlijk zijn;)
Dat zal aan de opleiding liggen, hier bijv een opleiding tot secretaresse waar dat wel zo werkt: http://www.rocva.nl/mbo/opleidingen/overzicht/marketing_economie_administratie/management_support/pages/secretaresse.aspx of dat overal zo is kan ik nergens vinden, zeker niet op officiële sites dus je zult het moeten navragen op school. Je zult niet in elke situatie een mbo3 diploma kunnen krijgen, daarvoor moet je wel ver gekomen zijn natuurlijk.