Leraren moeten, willen ze goed functioneren, ad rem zijn

B.v. meneer, wilt u voor ons een uitzondering maken? Dat wil ik graag, maar dan moet ik dat voor iedereen doen en dan is het weer geen uitzondering. Wie weet meer voorbeelden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoofdmeester van een school tegen mij toen ik 1 van mijn kinderen in ging schrijven: " Mevrouw, als u niet alles gelooft wat uw kind over school verteld, zal ik niet alles geloven wat uw kind over thuis verteld "

Antwoorden (4)

Als je als leraar op een verjaardag bent, en iemand op die verjaardag heeft een kind bij jou in de klas zitten en hij of zij begint dan over hun kind vragen aan jou te stellen over het leren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meester, weet u soms ook hoe laat het is?
Ja, jongen, soms wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
" zie buurman" op het gecorrigeerde werk dat wel heel erg veel lijkt op het " kunst en vliegwerk" van een nabij gezeten klasgenootje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'Mag ik u iets vragen?'
'Dat doe je al.'

Leraren moeten goed kunnen luisteren om de behoefte achter de vraag te herkennen. Pas dan kun je goede antwoorden geven.