Kent iemand titels van de schoolboeken die die op het vwo voor filosofie worden gebruikt?

Ik doe waarschijnlijk staatsexamen, en dus heb ik boeken nodig voor filosofie (vwo). Kent iemand een paar titels die worden gebruikt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Vrije wil : discussies over verantwoordelijkheid, zelfverwerkelijking en bewustzijn / Tjeerd van de Laar en Sander Voerman. Uitgeverij Lemniscaat, 2011.
ISBN 9789047703303

Dit boek bevat het eindexamenmateriaal voor het VWO examen filosofie in de periode 2012-2015.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dit boek is het inderdaad, bedankt.

Andere antwoorden (1)

Atlas van de filosofie