heeft een officiele waarschuwing gevolgen op je (toekomstige) werkcarrière?

Ik was sowieso al van plan om weg te gaan, maar ik krijg waarschijnlijk nog een officiële waarschuwing. Heeft dit gevolgen op mijn toekomstige werkcarrière? En kan ik, op basis van de reden voor de officiele waarschuwing, niet worden aangenomen bij bedrijf/winkel?
Ik werk nu in een supermarkt, van plan ergens anders te werken.

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee , als je er niet nog een krijgt . Dus dat het een reden voor ontslag wordt . Er bestaat niet zo iets als een centraal register van officiële waarschuwingen . Tja het is geen pre om op je cv mee te pronken .ja het heeft wel gevolgen als je nieuwe werkgever deel uitmaakt van de zelfde firma of dat contacten over en weer zijn .

Je hebt de waarschuwing dus nog niet gekregen .. Als je toch wilt vertrekken dan kan je misschien beter maar zelf ontslag nemen, dan heeft een officiële waarschuwing weinig zin en kan dan m.i. jou ook weinig schade doen. Wel verspeel je door zelf op te stappen een eventueel recht op WW, maar als je snel ergens anders aan de slag kan is dat niet van belang.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100