Toelatingsopdracht voor Grafisch lyceum Fotografie

Voor de opleiding Fotografie bij het Grafisch Lyceum is een toelatingsopdracht verplicht. Ik ben al ver in denken, maar ik zoek misschien nog nieuwe ideeën.

De opdracht:
Maak een verhaal met MAXIMAAL 6 foto's. Het verhaal moet geloofwaardig zijn en een onverwachte wending krijgen.

Wie zou kunnen helpe?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Hangt er vanaf in welke stijl je het wilt aanpakken, zoals een heel realistisch verhaal (even geen voorbeeld van) maar je kunt het ook een vreemde wending geven.
Een verhaal als dat van een kip wat een ei uitbroedt, alles gaat heel normaal, maar dat er uit het ei uiteindelijk bijvoorbeeld iets heel anders/geks komt.