Je neemt de vakken en cijfers over zoals die op je eindcijferlijst staan.
Het cijfer van je profielwerkstuk kan/wordt niet in Studielink geregistreerd. Het profielwerkstuk komt dan ook niet voor in het overzicht met de selecteren vakken. Daarnaast kan het combinatiecijfer ook niet los worden ingevuld.
Voorbeeld: Het cijfer behorende bij het combinatievak wordt samengesteld uit een gemiddelde van de vakken; Maatschappijleer (cijfer: 7), Algemene Natuurwetenschappen (cijfer: 9), Engels (cijfer: 6) en Levensbeschouwelijke vorming (cijfer: 7). Voor de registratie in Studielink is het nu alleen mogelijk om deze vier vakken te selecteren en de bijbehorende cijfers; 7, 9, 6 en 7 in te vullen.
Amadea