Krijg je als medewerkster bij Douglas veel gratis dingen mee zoals parfums,make up of huidverzorging?

Ik heb gehoord dat medewerkster van Douglas vaak parfums krijgen als beloning of als ze het niet meer kunnen verkopen. Is dat overal zo of verschilt dat per filiaal? En krijgen beginners dat ook die net begonnen zijn en maar kassa staan/inpakken? Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
6.2K

Antwoorden (1)

Indien je gaat werken bij een parfumerie, Douglas en de concurrenten, krijg je voornamelijk gratis samples (proefjes, testers, mini's).
Deze worden ook meegegeven aan klanten.
Veel klanten en medewerkers van de winkel vinden samples fijn om te ontvangen.
Maar samples krijg je niet alleen voor de leuk.
Als je ze krijgt als klant, is het ook een vorm van reclame. De verschaffer hoopt dat je de volgende keer bijvoorbeeld zijn luchtje koopt.
Indien je werkt in een parfumerie, moet je ook op de hoogte zijn van nieuwe producten. Dat is de voornaamste reden dat je ze meekrijgt als medewerker. Je moet toch weten wat je meegeeft aan de klant.
Indien je werkt in een parfumerie, krijg je sowieso ook korting op producten.
Soms zijn er ook wel eens acties van leveranciers. Indien een zaak dan veel verkoopt van een bepaald product, wordt het personeel beloond.
(Uit mond van een vriendin. Ik maar denken waarom wordt dat product zo aangeprijsd).

https://www.youngcapital.nl/vacatures/485017-bijbaan-in-de-parfumerie-of-cosmetica-word-winkelmedewerker-in-onze-pool