Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het examenstof voor havo 2014?

Ik begrijp op de examen site de domeinen niet wat ze ermee bedoelen. Voor Engels is alleen een tekst? voor economie welke boekjes? Voor management en organisatie welke hoofdstukken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
824

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De vraag welke hoofdstukken en welke boeken is hier niet te beantwoorden. Dat moet de leraar van jouw school doen. Iedere school gebruikt namelijk zijn eigen methodeboeken en lesmaterialen.
De informatie op de site is vooral van belang voor de schrijvers van lesboeken en leraren. Dan weten ze welke domeinen (thema's, zeg maar) in die boeken en in de lessen aan bodmoeten komen. En welke ononderwerpen in het schoolexamen aan bod moeten komen en welke in het centrale.
Toen ik nog op school zat werd voor de examenkandidaten een handig boekje uitgegeven waarin precies stond wat je allemaal moest kennen en kunnen, zo nodig met boektitels en hoofdstukken erbij. Heeft je school niet zoiets?
(Lees meer...)
Computoon
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, nee mijn school gaf alleen dat je op de officiele site kon kijken, verder niet veel. Niet echt een topschool maar ik doe daar alleen mijn laatste jaar ivm verhuizing. ken ook helaas niet veel mensen anders kon ik het hun gewoon vragen.

Andere antwoorden (1)

Op examenblad.nl kun je de examenstof per vak bekijken als je het gewenste vak aanklikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt, maar dat is juist de site die ik niet begrijp. Wat bedoelen ze met domeinen? Bij economie bijvoorbeeld hebben we geen domeinen maar boekjes, welke daarvan moet ik kennen etc. Wel bedankt voor je antwoord.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De onderwerpen van het centraal examen is in Domeinen opgedeeld. Als het goed is komen deze domeinen ook voor als onderwerp in je eigen lesbrief

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding