Leeftijd heeft niks met toelating te maken. Je zou ook een paar klassen hebben kunnen overgeslagen. Mits je een havo of vwo-diploma hebt, kan je je voor hbo inschrijven!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke bedankt

Andere antwoorden (2)

als jij je havo diploma hebt dan wel waarom niet!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan je zelf bevragen bij de vdab .

Normaal gezien hebben zij toch al nuttige informatie die jouw kunnen verder helpen . belgië dan.
Of
Vraag het aan je leerkracht, zij zullen je wel verder kunnen helpen in de richting die je wilt leren .