Wat zijn de verschillen tussen universitair werktuigbouwkunde in Twente en in Delft?

Toegevoegd na 5 minuten:
Stel, ik wil consumentenelektronica maken, of bedenken. Het liefst doe ik dit dan uiteindelijk in Amerika. Waar zou ik dan als beste heen kunnen gaan? Waar zouden mijn kansen hiertoe het grootst zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet je, als je consumentenelektronica wilt gaan maken, geen elektrotechniek gaan studeren in plaats van werktuigbouwkunde?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wil het eerder ontwerpen. Als in, smartphones of tablets bij voorkeur. En dit is wel onderdeel van werktuigbouwkunde. Maar ik ben zeker blij met alternatieve richtingen aangezien ik nog niet weet wat ik nu precies wil doen.

Antwoorden (1)

Misschien moet je dan industriele vormgeving gaan doen. Delft heeft daar een faculteit van. Maar andere univeriteiten warschijnlijk ook, maar ik heb niet verder gezocht.