Wat is een goede manier om potentiële klanten te benaderen?

Ik wil beginnen in een tak van sport waarin ik zijdelings bekend ben. Het gaat om de entertainmentwereld van mode en promotie van evenementen etc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Allereerst moet je weten wie zijn je aspirant klanten, vergaar adressen en stuur ze een verrassende gimmick. Geen prul maar een echt hebbedingetje, dus je moet opvallen iets in de trend van een prespapier liefst transparant en met een hologram van je firma naam en een klokje. Niet hoekig en moet lekker in de hand liggen.
Zoiets blijft op een bureau staan bezoekers pakken zoiets vast en kijken ernaar "naam printing " een paarweken later een mailing met een soort watermerk van je firmanaam die je ook in je prespapier hebt gebruikt. Nodig je zelf uit om je voort te komen stellen en wat je allemaal voor ze kan doen. Komt er geen reactie Dan zelf bellen en een afspraak maken. Gaat men nog niet in op uw inspanningen dan stuur je een bedankje dat ze toch even tijd voor je hebben vrijgemaakt en doe er weer een gimmick bij met logo bv een goede balpen in de stijl van je eerste geschenkje. 3 maanden later ga je gewoon door als je bent afgewezen. Of geen reactie hebt gehad. Je presenteert je dan alsof je nieuwe ontwikkelingen hebt die voor hun van belang zijn en dat je deze graag even wil toelichten. Als maar door gaan. Opgeven zonder dat je binnen bent geweest is een kans gemist.