Ik heb geen printer. Waar kan ik in het weekend een kopietje maken of iets printen?

Mijn supermarkt heeft geen kopieerapparaat meer. Zelf wil ik geen printer meer aanschaffen, omdat ik steeds minder vaak iets op papier moet hebben. Maar voor die ene keer dat het wèl nodig is, zou ik graag een adresje bij mij in de buurt weten waar ik - liefst ook 's avonds en in het weekend - terecht kan.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
13.1K
fremar
9 jaar geleden
een goede buur?

Antwoorden (2)

In een openbare bibliotheek (hopelijk is daar nog wel een filiaal van bij jou in de buurt).
9 jaar geleden
Er is vast wel een kennis, vriend. buur te vinden te vinden waar je dat mag doen
tip doe een oproepje op je facebook ?