Hoeveel uur per week wordt er geacht aan huiswerk besteed te worden voor de studie law college?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op deze vraag kun je geen amdwoors geven
de een werkt sneller als de ander

Het beste antwoord

Zoveel uren als je daarvoor nodig hebt, daar staan geen getallen voor, voor de 1 dus minder uur als voor de ander.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je het gemiddelde mischien?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zal rond de 2 uur liggen, maar nogmaals, dat zegt niets over een leerling als individu.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Twee uur per dag neem ik aan :)