Moet ik een laptop kopen als ik ICT opleiding bij ROC Tilburg ga volgen?

Zo'n jongen moest een laptop kopen voor de opleiding ICT, maar dan in Radius College. Mijn vraag is, is dat ook zo bij Roc Tilburg.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hoeft bij de start van de opleiding geen laptop te hebben. Je schaft tijdens de opleiding dit in delen aan.
Ik hoop je vraag hiermee voldoende beantwoord te hebben. Mocht je nog vragen hebben dan kun je contact met ons opnemen. Wij zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 9.30 uur - 17.00 uur. telefoonnummer 013-5397010.
Met vriendelijke groet,
Marjon in't Veld
Infopunt ROC Tilburg

Antwoorden (2)

Tuurlijk voor een ICT opleiding is het zowat onmogelijk om zonder laptop te werken
maar dat staat vast wel ergens beschreven ?
niets moet natuurlijk maar het lijkt mij absoluut essentieel
11 jaar geleden
Ze hebben vast ook gewoon werkplekken daar op school. Als je verplicht een eigen notebook moet hebben, zullen ze dat vooraf wel aangeven.