Kan ik met een C&M diploma (Ruimtelijke ordening &) Planologie studeren?

Mijn toekomstige diploma zal er zo uitzien: VWO, C&M, Wiskunde A, maatschappijwetenschappen, aardrijkskunde.
Word ik aangenomen bij een Universiteit met zo'n diploma, bijvoorbeeld bij de Universiteit Utrecht? Ik vraag het hier, omdat er weinig informatie over de toelatingseisen op de sites van de universiteiten staat.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Mijn ervaring is dat dit altijd wel ergens op de pagina staat, al moet ik toegeven dat de website van UU naar mijn idee niet heel overzichtelijk is...

Bij de betreffende opleiding staat als toelatingseis een VWO diploma, dus geen specifieke vakken.

Daarnaast heb ik het idee dat voor de meeste opleidingen steeds minder pakketeisen gelden, naast de voor de hand liggenden (Wiskunde B voor technische opleiding, biologie etc. voor geneeskunde)