wat zijn de cito toets eisen voor tto op het havo?

hallo,
mijn zoon heeft laatst havo advies gekregen, hij is best goed in engels en vind het ook heel leuk.
mijn vraag was dus: wat zijn de minimale cito toets eisen voor tto op het havo?

Toegevoegd na 32 seconden:
tto is twee talig onderwijs

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Toelating Tweetalig Havo (H-A-TTO)

• - een positief advies van de basisschool
• - CITO-score minimaal 541
• - een goede taalvaardigheid
• - een onderzoek naar de motivatie en capaciteiten van de leerling.

Ik heb even een aantal sites bekeken met scholen die Havo TTO aanbieden. Bij vrijwel iedere school wordt een minimale score van 541 of 542 gevraagd.

http://www.valuascollege.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=141&Itemid=116

http://www.pvanhorne.nl/tto/index.php?option=com_content&view=article&id=71:toelating-tweetalig-havo-h-a-tto-&catid=36:leerkrachten&Itemid=56
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt!