Ik zit nu te sollciteren naar een baan als Vulploegmedewerker in Jumbo Supermakt.

Maar ik weet niet wat ik moet invullen op deze vraag:

WAT SPREEKT JE AAN IN DEZE FUNCTIE BIJ JUMBO?
Motivatie*

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
21.1K

Antwoorden (9)

Hoi, hier kun je aangeven waarom je zo graag deze functie wilt hebben. Dit moet je natuurlijk in enthousiaste bewoordingen aangeven. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk is je grootste motivatie geld verdienen. Dat is logisch, want dat is voor vrijwel iedereen DE motivatie om te gaan werken. De baas wil natuurlijk niet dat jij dat hier invult. Hij wilt weten waarom jij in DEZE winkel wilt werken, waarom niet in de Albert Heijn? Of de Plus? Dat is het geen wat jij moet invullen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het geeft mij een goed gevoel, dat ik er voor zorg draag, dat de schappen weer keurig gevuld zijn, met de oudste artikelen vooraan en de nieuwste achteraan op het schap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
escape
13 jaar geleden
Vind je baas het wel goed dat je op Goeievraag zit in plaats van vakken te vullen?
zondag
13 jaar geleden
Hahaha zijn baas! Arme Meelkoosje, ben je zo oud geworden en moet je nog vakken vullen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel blijft er voor Keelmoosje niet meer over om te vullen.
zondag
13 jaar geleden
;-)
Bijvoorbeeld:
Ik vind het heel leuk om klanten te helpen. Ik hou ervan om sociaal bezig te zijn op de werkvloer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ehm... een vakkenvuller helpt JUIST klanten omdat hij/zij de hele tijd op de werkvloer aanwezig is, en dus makkelijk aanspreekbaar is voor klanten.
En doordat je met klanten bezig bent, ben je sociaal bezig. Je communiceert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geeft niet hoor! We zijn hier allemaal om te leren toch! ;)
zondag
13 jaar geleden
Aangezien er niemand anders in een supermarkt aanwezig is om vragen aan te stellen stel ik ze dus aan de vakkenvullers. Die jongens weten ook precies waar alles ligt en ze zijn altijd hartstikke blij dat ik ze even van hun werk verlos en ze met me mee mogen lopen om iets aan te wijzen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ zondag, ik denk niet dat ze blij zijn dat je ze van hun werk "verlost"
zondag
13 jaar geleden
Die vakkenvullers zijn hartstikke blij dat ik ze van hun werk verlos en lopen maar al te graag mee. Hoe kom je erbij dat ze niet blij zouden zijn eens even wat anders te kunnen doen? Ben jij soms een vakkenvuller die steeds gebogen wil staan om de spullen op hun plaats te krijgen en steeds zware dozen van de karretjes moet tillen? Dan piep je wel anders hoor!
Vooral niet : Ik ga graag voor een hongerloontje de heledag hetzelfde doen, om dan ook nog alle vragen van bejaarde beantwoorden waar de pruimensappen staan.

'natuurlijk is een nul urencontract altijd al me droom geweest'

'geen probleem om eruit gegooid te worden als ik te duur ben'

je moet vooral wel zeggen:

werk graag, wil niet stil zitten
heb veel waardering voor jumbo, hoe ze de strijd aangaan met ah, daar wil ik deel van uitmaken
houdt van in de buurt te zijn van mensen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op (Google) internet naar Jumbo Supermarkt. Als je daar iets vindt wat jou aanspreekt dan kun je dat gebruiken als motivering voor je sollicitatie en daarbij aangeven wat je motivatie is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeie tip!+
Geirriteerd zijn door rommelige supermarkten en/of lege schappen en het idee hebben dit zelf beter te kunnen. Daarbij komt Jumbo als zeer klantvriendelijk naar voren, hier zou ik graag deel van uit willen maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schrijf maar "Ik kan het niet aanzien dat de vakken leeg zijn en dat de klanten teleurgesteld de deur weer uit gaan".
13 jaar geleden
Diezelfde vraag staat ook op het formulier van AH.

Zet erbij: Ik wil graag een bijbaantje en dit kan ik mooi combineren met mijn schoolwerk. Dat ik bij Jumbo solliciteer is omdat het vlakbij mijn huis/mijn school is en ik daarom niet veel tijd kwijt ben aan fietstijd.

Jumbo wil namelijk weten waarom je bij Jumbo solliciteert.
Dus hiermee geef je dan dat aan.

Succes!