welke functienaam past het best bij deze werkzaamheden?

Mijn taken oa:

Customer Service
Inventory Management
Consumable Sales
Project-, Service- and Contract Invoicing
Administration

Management Support
Inside Sales Support
Service Support

Werken met: ERP b7 & Salesforce CRM

Toegevoegd na 15 minuten:
(Nederlands: klantenservice, voorraadbeheer, bestellingen verwerken, project- service- en contractfacturering, administratie, management supporten, binnendienst verkoop supporten, service afdeling supporten + werken met ERP systeem b7 en CRM systeem Salesforce)

Toegevoegd na 36 minuten:
Officieel geen leidinggevende functie
Wanneer manager afwezig is neem ik de leiding over het team.
Verder wel veel verantwoordelijkheden

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik zie facilitaire taken, maar ook andere taken. En wat ik mis of deze persoon wel of niet leiding geeft aan andere medewerkers. Op grond van deze taken Manus van alles. Of algemene medewerker. Of allrounder. Toegevoegd na 6 minuten: Maar officemanager of management assistent is ook mogelijk. Het ligt er sterk aan van wie de direct leidinggevende is. Meestal is de functienaam los gekoppeld van de werkzaamheden. En heeft elk bedrijf zijn eigen functienamen met de daarbij behorende werkzaamheden en verantwoordelijkheden.

Administratief medewerker. Dat is de functienaam waar dit allemaal onder valt. (Met dank voor de toevoeging van de Nederlandse termen van de werkzaamheden).

Een goede secretaresse doet dit allemaal. Toegevoegd na 2 minuten: Personal Assistent of P.A. kan ook, maar ja dat is dus net iets anders. Toegevoegd na 1 dag: Dan ben je dus zeker niet een P.A. :) Allround commercieel / administratief medewerker, leiding geven ingeval afwezigheid manager. Dat zou je kunnen benoemen als manager i.o. en dan ben je nu office-manager, met dien verstande dat je soms leiding geeft als vervanger, niet dagelijks. http://www.werkwebsite.nl/beroepen/administratief/office-manager.html Ik hoop dat ik je verder heb kunnen helpen.

Er zit "van alles" in maar het betreft veel taken waarin je direct of indirect contact hebt met klanten. Het functieprofiel is wel erg ruim opgezet, vermoedelijk om er ook een aantal kleine taken onder te laten vallen waarvoor je geen aparte functionaris aanneemt. (Bijv. het bijhouden en bestellen van de voorraad kantoorartikelen). Ik kom tot de functienaam: commercieel-administratief medewerker. Of: senior commercieel-administratief medewerker (omdat je in omstandigheden ook het team moet aansturen en dan ben je de "eerste onder je gelijken"). Toegevoegd na 3 uur: Omdat de functiebenaming ook wel in he5 Engels kan zijn: (Senior) Cmmercial Administrative Assistant.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100