Waar vind ik nu nog schoolagenda's?

Ik ben mijn schoolagenda kwijt geraakt en heb nu een nieuwe nodig. Ik ben niet zo van de agenda's met veel toeters en bellen. Een standaard van de Hema ben ik altijd blij mee ;-) Echter vandaag bij 2 Hema's lang geweest en ze verkopen ze niet meer... Weet iemand waar ik een schoolagenda kan kopen, gewoon lekker saai?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
bamibal
11 jaar geleden
Omdat het nu toch bijna 2013 is, kun je prima tot het einde van het schooljaar een gewone jaaragenda gebruiken. Vanaf de zomer zijn er weer volop nieuwe agenda's te koop. Toegevoegd na 2 minuten:
En gewone agenda's zijn nu volop verkrijgbaar bij boekhandels en warenhuizen.
Cryofiel
11 jaar geleden
Ik heb vorige week nog een agenda gekocht bij de V&D. Zo saai als het maar kan, dus precies wat ik zocht. ;-) Het is wel een jaaragenda, dus van het jaar 2013, en dus niet van het schooljaar 2012/2013. Als dat geen probleem is, ben je bij V&D aan het juiste adres. In ieder geval in Utrecht, maar waarschijnlijk ook bij andere V&D's.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt nu natuurlijk ook gewoon een jaaragenda kopen (dus van 2013) want ik denk dat de schoolagenda's er nu inderdaad niet meer zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had de reacties dus niet gelezen maar ik kan ook niet ZIEN dat deze reacties eerst een antwoord waren natuurlijk ;)

Het beste antwoord

Ik heb zelf onlangs voor mijn dochter bij een schoolwissel een nieuwe agenda moeten kopen, en diverse boekhandels hadden er nog een paar. Ik heb hem zelf online besteld (bol.com), maar inmiddels zie ik ze in de boekwinkels niet meer liggen.
Wel liggen er hier bij de kringloopwinkel (Het Goed, vast wel een filiaal in je buurt) nog restanten splinternieuwe agenda's voor dit schooljaar. Niet veel meer, maar het kan nog.
Online of in e kringloopwinkel dus. En heel misschien bij een enkele Bruna. Sommige winkels zoals Primera hebben wat ze overhadden teruggestuurd. Daar ga je dus niks meer vinden.

Op de link nog een flinke keuze (ook tweedehands) via Bol.

Toegevoegd na 1 minuut:
(je moet wel een beetje zoeken, want op schoolagenda geeft hij geen hits, terwijl er hier en daar tussen de boeken nog wel degelijk agenda's staan).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toch jammer, dat ze die dingen niet gewoon blijven verkopen, al zijn het er maar een paar. In ieder geval bedankt voor je antwoord.

Andere antwoorden (3)

Action.
Heeft veel simpele agendas waar je leuke dingen in kunt plakken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De V&D heeft nog leuke liggen (en in mét korting)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bol.com heeft nog schoolagenda's te koop. 12-13

http://www.bol.com/nl/p/schoolagenda-12-13-loesje/9200000004978908/?Referrer=ADVNLGSH00200800099

Toegevoegd na 30 seconden:
https://www.google.nl/search?q=schoolagenda+kopen&aq=f&oq=schoolagenda+kopen&aqs=chrome.0.57j0l3j62l2.5841&sugexp=chrome,mod=0&sourceid=chrome&ie=UTF-8#q=schoolagenda+kopen&hl=nl&safe=off&tbo=u&source=univ&tbm=shop&sa=X&ei=RwvLUI-8F-KJ0AXn9oGwBA&ved=0CHYQrQQ&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.&bvm=bv.1355325884,d.d2k&fp=f1050ee05544cd75&bpcl=39967673&biw=1920&bih=1099