Weet iemand wanneer de uitslagen van de rv (resultaatverbetringstoetsen) bekend worden voor VWO?

Ik heb dit jaar eindexamen gedaan en dit is anders gegaan dan andere jaren. Dit jaar waren er namelijk rv toetsen. Ik heb op veel plekken gezocht maar ik kon niet vinden wanneer de resultaten bekend worden. Wellicht weet iemand hier wanneer dit bekend wordt. Het kan misschien ook per school verschillen ik weet het niet zo goed. Ik hoop dat iemand me kan helpen! Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

26 juni 2020
Uitslag RV-toetsen bekend
De leerlingen die een RV-toets hebben gemaakt, krijgen vandaag de uitslag te horen.
Vandaag is dus 26 juni 2020
Toegevoegd op 21 juni 2020 13:58: tekst
ronron1212
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dankjewel!