Welke hbo opleidingen kun je bij fontys binnen brabant doen?

Het liefst in de buurt van eindhoven

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat kun je via de link in de bron heel mooi zelf opzoeken, daar kun je ook je vooropleiding en profiel aan vinken. Dat weet ik nu niet maar als ik eindhoven aan vink krijg ik: Accountancy Applied Science Automotive Automotive Management Bedrijfs¬kunde MER Bedrijfseconomie Bedrijfsmanagement MKB Commerciële Economie Commerciële Economie Leisure Management Communicatie (incl. Creatief, Digital Publishing en Management) Electrical and Electronic Engineering (English) Elektrotechniek Financial Services Management Fiscaal Recht en Economie Fysiotherapie HBO-ICT (brede bachelor met 10 studieroutes) Human Resource Management Information & Communication Technology (English) International Business and Management Studies International Business Consultancy Leraar basisonderwijs Leraar Pedagogiek Leraar Technisch Beroepsonderwijs Logopedie Mechatronica Medisch Beeldvormende en Radiotherapeutische Technieken Orthopedische Technologie Pedagogiek (algemene beroepenvariant) Physiotherapy (English) Podotherapie Small Business & Retail Management Sociale Studies Sports & Education Sports & Leisure Sports & Wellness Technische Bedrijfs¬kunde Technische Natuur¬kunde Toegepaste Gerontologie Toegepaste Psychologie Vastgoed & Makelaardij Verpleeg¬kunde Verpleeg¬kunde (technische stroom) Werktuigbouw¬kunde

Bronnen:
http://www.fontys.nl/voor.scholieren/oplei...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100