aankomend jaar te weinig stufi?

ik ben thuiswonend en vanaf 2012 (augustus) kreeg ik elke maand 250 euro stufi. nu zie ik dat het vanaf januari 2013 maar 70 euro wordt. terwijl ik ook gewoon aanvullende beurs heb aangevraagd! hoe kan dit? moet het nog berekend worden? zo, ja wanneer krijg ik het te horen...
en wat als ik uitwonend ga wat krijg ik dan per maand?
(woon nog bij mn moeder , we leven van uitkering en heb nog 2 andere zusjes, en ouders gescheiden)
graag hoop ik dit te horen van iemand.
aub geen links naar de site van duo

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

voor je studiefinanciering is het ook van belang hoeveel je vader en je moeder verdienen. of ze nog samenwonen of niet, zij krijgen beide een brief die ingevuld. ondertekend en opgestuurd moeten worden, als dat bij het DUO binnen is, kan je uiteindelijke beurs berekend worden. Als je geen contact meer met je vader hebt, moet je dat aangeven, ook bij het DUO, maken zij een fout in de berekening, dan herstellen ze dit, gaat het om een klein bedrag, dan in 1 keer, anders in termijnen. Op hoeveel je recht hebt, valt dus niet te zeggen, overigens zijn er wijzigingen op komst.