Ik ben opzoek naar een goede HBO opleiding in Zuid (oost-west) Nederland? richtlijnen

Ik heb een aantal opleidingen opgezocht die mij wel aanspreken.
-Hogeschool Van Hall Larenstein - Applied Animal Science
-Hogeschool Van Hall Larenstein - Bosbouw - Urban Forestry
-De Haagse Hogeschool - Climate and Environment
-HAS Den Bosch - Dier- en veehouderij
-Hogeschool Van Hall Larenstein - Energiemanagement en klimaat
-Hogeschool Van Hall Larenstein - Fair Trade Management
-Hogeschool Van Hall Larenstein - Food Marketing and Retail
-Hogeschool Van Hall Larenstein - Vastgoed en grondtransacties
Hogeschool Van Hall Larenstein - Tropical Forestry
Hogeschool Van Hall Larenstein - Natuur- en landschapstechniek
Hogeschool Van Hall Larenstein - Natuur en milieu

Je ziet dat de meeste opleidingen van Hogeschool Van Hall Larenstein zijn, nu is dit veelste ver voor mij. En ben ik opzoek naar iets wat dichterbij is maar wat ongeveer hetzelfde inhoud.
Dankjewel!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, nu wil je van ons dat wij voor AL die opleidingen voor ELKE opleiding een HBO dichterbij gaan zoeken? Ik zou zeggen: http://hbo.startpagina.nl/ Als je er nu een paar had wil ik best wel gaan zoeken maar niet voor 11...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Climate and Environment
Fair Trade Management
Tropical Forestry Deze opleidingen spreken mij het meest aan

Het beste antwoord

Na je aanvullende reactie.

Climate and Environment heet nu Climate and management en kun je alleen doen aan de Haagse Hogeschool: http://studiekeuze.qompas.nl/studies/1919/Climate-+-Management/waar-kan-ik-dit-studeren

De andere twee zijn ook echt alleen maar aan die Hogeschool van Hall Larenstein te volgen en die school zit in Wageningen, Leeuwarden en Velp.

Je zult toch echt op kamers moeten als je het hier zoekt.