Weet er iemand een gemakkelijk maar toch goed werkend programma voor facturatie, inkoop en verkoop, klantenbestand enz?

het is voor een middelgroot bedrijf

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik werk al jaren met software van Unit4. Die hebben pakketten voor het MKB die je zelf kan samenstellen. Echt goedkoop is het niet, maar wel heel erg goed.

Een andere mogelijkheid is kijken bij Afas of Exact.

Als je een gratis programma wil moet je even bij de onderste link kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Doet U maar wat Twinx zegt want dat is metee het goede advies.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ervaring met Exact wordt erg vaak gevraagd in vacatures voor administatief medewerker, dus ik gok erop dat het een goed werkend programma moet zijn.