Krijg ik in de maanden juli en augustus net zo veel stufi als in de maanden dat ik naar school ga?

In de maanden juli en augustus heb je immers vakantie. Ik zit op het HBO.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (3)

Als je bij de IB-groep die maanden gewoon bent ingeschreven als student, ontvang je studiefinanciering.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tenzij het word aangepast omdat je ouders meer of minder hebben verdient krijg je alle maanden evenveel studifinanciering.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, waarbij je er rekening mee moet houden dat je de stufi altijd achteraf ontvangt, dus in september, als je al weer naar school bent, ontvang je nog van augustus :-)