Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik lesboeken kopen, nederlands en engels van havo 5?

Ik wil binnenkort de 21+ toets gaan doen voor de hbo opleiding. Nu ben ik inmiddels al ruim 7 jaar van de middelbare school af en zit e.e.a niet meer zo in mijn hoofd als toen. Heeft iemand enig idee waar ik schoolboeken kan kopen uit havo 5?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je kunt kijken op vandijk.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.bol.com/nl/s/boeken/zoekresultaten/N/0+5260/No/20/Ntt/havo+lesboeken/sc/media_all/index.html

Hierboven misschien een optie? De examenbundel Engels HAVO van vorig jaar, Tweedehands voor €4,-
Het boek bevat oefenexames met uitleg bij de antwoorden. Zodoende leer je er ook van. Ze hebben bij BOL.com veel verschillende school- en studieboeken en ze hebben een uitstekene service. Nieuwe boeken heb je vaak de volgende dag al in huis, tweedehands duurt enkele dagen langer en ze vragen weinig tot geen verzendkosten.

Ook online kan je goed oefenen bij ;www.digischool.nl
(Lees meer...)
amc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel! Ik ben inderdaad meer op zoek naar oefenexamens met bij behorende uitleg. Ik heb gister voor het eerst sinds 7 jaar een oefen examen engels (mijn zwakste punt) gemaakt op havo niveau maar behaalde helaas slechts een 4,9.. Dus daar moet ik gewoon weer even in komen schat ik zo..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou nou een puntje hoger en je bent er al, dat lijkt me prima te doen!
of kijk bij deslegte.
of advertentie bij de supermarkt
(Lees meer...)
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding