Ik wil graag een cursus Italiaans of Spaans doen, waar kan ik dit goedkoop en goed leren? (En welke taal raden jullie mij aan?)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

als je een keuze tussen Spaans of Italiaans moet maken zou ik voor Spaans kiezen, het is na Chinees en Engels de meest gesproken taal op aarde. en om te beginnen zou je de gratis cursus (zie bron) kunnen volgen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
aan dit antwoord had ik het meest

Andere antwoorden (2)

Spaans is een wereldtaal, daar kun je in veel landen mee terecht. Italiaans heft dat minder, maar als je van plan bent de volgende 20 jaar naar Italie op vakantie te gaan, is Italiaans handiger. Je kunt vaak goed en redelijk geprijsd lessen volgen aan de volksuniversiteit, maar de meeste cursussen zijn daar al begonnen, misschien kun je nog meedoen, anders wachten op volgende groep
11 jaar geleden
Spaans is een wereldtaal, hier heb je misschien meer aan. Maar Italiaans vindt ik persoonlijk mooier, kijk voor Italiaanse cursussen ook eens op onderstaande link:

http://www.blumenriviera.nl/Italie/Ligurie_nl/gids/diverse/taalcursus/