Wordt een LOI diploma gewaardeerd door werkgevers?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Mijn baas zegt, dat het hem geen zak kan schelen waar je een diploma gehaald hebt, en wat je cijfers waren op school. Als je maar functioneert in je functie :-)

Antwoorden (2)

Als je gewoon voor een erkend diploma gaat bij LOI dan heb je een gewoon normaal diploma. lees even de antwoorden ook op deze vraag want deze vraag die je stelt is al heel vaak gesteld zie ook link
ronron1212
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat begrijp ik, maar waar het mij om gaat is of er niet minder tegenaan gekeken wordt dan tegen een diploma van een mbo school of hogere school.
ronron1212
11 jaar geleden
Nee daar wordt niet minder tegen aangekeken.
Ja. Een diploma die je bij de LOI haalt heeft precies dezelfde waarde als een diploma bij andere instellingen.

Ze staan in veel gevallen onder toezicht van de onderwijs inspectie.