4 maart is de uitslag op de school
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Resultaten
In de week van 4 maart 2013 ontvangen scholen de resultaten. Op woensdag 6 maart, als alle scholen de resultaten hebben ontvangen, maakt Cito de uitslag bekend.
Sommige scholen maken de uitslag pas op 5 maart bekend omdat ze de middag van 4 maart gebruiken om er zelf naar te kijken en zich voor te bereiden op verrassingen bij kinderen (hele lage uitslag).