welke thuisstudie zonder vooropleiding geeft meeste kans op een baan?

Ik heb alleen het vbo afgemaakt. Nu ik al een paar jaar van baan naar baan ben aan het gaan, wil ik nu eigenlijk een vaste baan. maar met alleen vbo word dit heel lastig. Nu wil ik dus een thuisstudie volgen waar geen vooropleiding word gevraagd. Kan er wel veel vinden maar met welke studie heb je ook meer kans om een baan te vinden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dan moet je toch echt in de zorg zijn, in de bron staat een hele lijst, kijk eens of er wat voor je tussen zit.
VBO is toch een soort LBO opleiding, iets wat nu basis/kader is?

In dat geval kun je zeker naar alle MBO 2 en 3 opleidingen kijken.

Lees ook goed wat er bovenaan onder het kopje MBO staat, je hebt basisopleidingen zonder stage en dat is meer een aanvulling op als je dat werk al doet, je hebt ook echte opleidingen met een diploma.

Je hoeft natuurlijk niet bij het nti het te gaan doen, je hebt ook de loi en er zijn vast in jouw buurt ook ROC's waar je ook een opleiding kan volgen voor bijv 1 dag in de week. Het ROC geeft ook avondopleidingen.

Laat je goed voorlichten!