Kan geen BBL-leerplek vinden voor servicemonteur elektrotechniek. HELP!!?

Ik ben al een paar weken opzoek naar een BBL-plek elektrotechniek in omgeving Rotterdam-Dordrecht. Helaas wordt ik steeds afgewezen of komt er geen reactie. Ik heb geen technische vooropleiding. Hebben jullie tips en suggesties. Ik begin nu wel nerveus te worden, omdat de deadline over 4 weken is. Ik ben al bij bedrijven binnengestapt maar die zeiden stuur maar een CV

Weet jij het antwoord?

/2500

Je CV opsturen kan, maar je kunt het ook zelf brengen. Dan hebben ze je teminste al gezien, kan motiverender overkomen dan iets mailen. Na een week of twee geen reactie? Zelf contact opnemen, zelf bellen, zelf langsgaan. Wat je nu kunt doen is waar je langs bent geweest, en waar je je CV naartoe hebt gestuurd, even bellen. Vertellen dat je zoveel dagen/weken geleden je CV hebt opgestuurd, en dat je nog niks hebt gehoord. Toegevoegd na 1 minuut: Je kunt ook voorstellen om een dagje mee te lopen, zodat je een beetje voorbereid bent voor als je stage echt gaat beginnen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100