Hey hoi mensen Ik ben 23jaar,Getrouwd en twee kinderen Wil heel graag verder met een opleiding en wil Studeren.Vooropleiding is Vmbo T Waar kan ik?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat wil je worden?
Welke richting?
Wie en hoe betaalt? Er zijn genoeg mogelijkheden, maar het zou toch wel fijn zijn als je wat meer informatie gaf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar kun je... Wat?

Antwoorden (1)

Je kunt ervoor kiezen om thuis te studeren via bijvoorbeeld NTI, dit is wel een beetje duur.

Je kunt je inschrijven op een MBO-school, kiezen voor een BOL of BBL opleiding.

Wat je ook kunt doen, is een toelatingstest om op 't HBO te gaan studeren.

Het hangt er dus helemaal van af, wat jij wilt.

Toegevoegd na 4 minuten:
Als je even aanvult wáár in Nederland je wilt studeren, watvoor opleiding, voltijds- of deeltijds, thuis of op school, dan kan ik je verder helpen zoeken.