Hoe maak je een mooie pagina indeling voor een scriptie in open office?

Voor een afstudeer project moet ik een scriptie (eind onderzoek) maken en schrijven. Hoewel dit pas over een jaar klaar moet zijn ben ik me aan het oriënteren naar andere scriptie,niet om de onderwerpen (die heb ik al) maar puur naar het uiterlijk van de uiteindelijke scriptie.
Nu zie ik op het internet verschillende scripties staan. Mooie pagina indelingen die ik eigenlijk ook op die manier wil gaan toepassen,maar ik krijg het niet voor elkaar in open office.
Ik zal hieronder enkele links plaatsen met voorbeelden.

http://essay.utwente.nl/57471/1/scriptie_van_der_Meijden.pdf

http://mediclowns.files.wordpress.com/2012/02/humor-als-verpleegkundige-interventie.pdf

Wat ik voornamelijk mooi vind en wat ik ook graag wil toepassen is (op beide voorbeelden te zien) is dat op elke pagina de titel van de scriptie zichtbaar is,de pagina nummers en eventueel ook mijn naam en naam van de opleidingsinstituut en opdrachtgever.

Heb het in open office geprobeerd met koptekst en voet tekst,maar verder als dat kom ik niet,ik krijg bijvoorbeeld niet een mooi horizontale lijn te zien als ik op pagina voorbeeld klik.

Een heel verhaal,maar ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel en mij tips kan geven.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (1)

Voor de voettekst:
1. Typ de tekst wat je erin wilt.
2. Als je daarmee klaar bent selecteer je alles (CTRL + A). 3. Ga ergens op de tekst staan. Rechtermuisknop en dan opmaakprofiel -> Streep boven.