wat voor dingen kan ik allemaal stoppen in een portfolio voor opleiding dtp-er?

ik heb binnenkort voor een intakegesprek komen bij mijn aanstaande school voor de opleiding dtp-er, wat voor soort dingen kan ik allemaal in de portfolio stoppen ik heb al een zelf gemaakte poster een visite kaart en enkele andere foto's

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zoals ze jezelf al zegt dingen die je hebt ontworpen dat is ook de bedoeling van een portfolio.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
beste inbloed, ik heb 4 dingen tot nu toe heb je toevallig nog wat tips voor watvoor soort dingen ik nog meer zou kunnen gebruiken