Het is de cultuur van de bewoners rond de middellandse zee. In deze cultuur hebben ze bijv. Een subtropisch klimaat, bijna alleen maar witte huizen, etc. Het is een helemaal aangepaste cultuur op de warmte.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is een cultuur rond te middelandse zee zoals me voorganger al zei en ze hebben daar ook speciaal mediterriaanse muziek wat ik zelf ook erg mooi vind.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad de cultuur aan de Middellandse Zee met zon, olijven en wijn. Maar toch vooral de cultuur aan de Europese kant van de Middellandse Zee