heey iedereen. ik begin komend schooljaar met detailhandel niveau 2 wat zijn de vakken? zodat ik mij in de vakantie kan voorbereiden . alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze vraag heb je een uur eerder ook al gesteld!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je goed gaat lezen zie je dat die vragen verschillen

Het beste antwoord

Boekhouden
Statestiek
Marketing
Rekenen
Nederlands
Engels
Misschien etaleren
Branche cursus, bijv levensmiddelen, electro, wooninrichting, mode verkoper.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eigen ervaring --> ondernemer manager detailhandel gedaan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nog bedank voor het beantwoorden van mijn vraag. zijn er bij bepaalde vakken nog punten waarop ik zou moeten letten en kneepjes die ik misschien zou kunnen gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is handig als je al een beetje begint met excel, dien heb je best vaak nodig. Andere vakken kun je niet echt voorwerk voordoen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok exel is voor het boekhouden he?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja inderdaad
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok nog hartelijk bedank voor je informatie ik stel het zeer op prijs.