Wie weet een leuke website waar je Engels kunt leren?

Het is voor een kind van 12 jaar.

Toegevoegd na 11 uur:
Het liefst gratis.

Weet jij het antwoord?

/2500

http://www.sheppardsoftware.com/ dit is een erg leuke website

Hier thuis maken de kinderen veel gebruik van wrts, dat is een overhoor programma waar je heel goed je Engels (en elke andere taal) kunt leren en overhoren. Dit wordt ook aangeraden door de school om dit te gebruiken. Ik begrijp uit de reacties dat je kind naar het voortgezet onderwijs gaat. Ook op het gymnasium beginnen ze weer bij de basis. Dat moet ook wel, want sommige basisscholen leren de kinderen maar minimaal Engels. Bij mijn oudste werd Engelse les het liefst overgeslagen door de (verder fantastische) juf, het lag haar helemaal niet en ze verhaspelde de taal. Natuurlijk maak je jezelf als ouders zorgen over dat mankement in de opleiding, maar het komt helemaal goed! Je kind hoeft geen extra werk te doen, als hij/zij dat niet wil. Als hij/zij dit graag wil of het is door het gymnasium aangeraden, dan is wrts een heel makkelijke website om te gebruiken. Als je kind een echte Anglofiel is, zou je bij de kringloopwinkel kunnen kijken voor de Engelse Lijster (de first Blackbirds), dan kan je kind lekker lezen. Ik heb een link van Noordhof (de uitgever) er bij gedaan, dan krijg je een beetje een idee wat ik bedoel. Veel plezier!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100