Is er nog een internaat in nederland of belgie met uniformen zo ja welke?

Ik moet naar een kostschool / internaat met uniform van mijn ouders, zijn die er nog in nederland?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.4K
Powergen
11 jaar geleden
Omg... We leven in 2012 Dat mensen dat nog willen (het is mijn mening, niet dat je hier iets aan heb maar wilde het alleen ff zeggen)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laat je ouders dat lekker zelf uitzoeken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas heb ik hier niet veel over te zeggen haha. Na een hoop gesprekken met o.a. de ggd zal ik toch echt naar een kostschool/internaat moeten en hierbij hebben mijn ouders besloten een uniform te willen hebben daar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kunnen ze mooi willen maar als het er niet is kan ik het niet voor je toveren en nogmaals: laat ze het lekker zelf uitzoeken, waarom zou jij dat doen? overigens is er niks mis met uniformen, kijk maar naar Engeland etc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik stel enkel een vraag, en dat het voor jou zo makkelijk is als ''ik laat mijn ouders het uizoeken'' nou wel, dat is hte voor mij niet.
Powergen
11 jaar geleden
Dan ben ik heel nieuwsgierig waarom zij het niet zouden doen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze zoeken er ookwel naar, ik ben zelf alleen ook nieuwschierig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies: je kiest toch zelf de school uit van je kind? Hoe oud ben je en ben je een meisje of een jongen, welk nivo doe je nu op school, want ik vind het wel een leuke zoekvraag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb niet echt de behoefte dat soort dingen met jullie te delen, ik ben enkel zelf ook nieuwsgierig op welke school ik evt terecht zou kunnen komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zucht... hoe moet ik zoeken als ik niet weet of je een j of een m bent en hoe oud je bent? Je hebt toch een nickname? Ik heb namelijk al een meisjesinternaat gevonden maar voor bepaalde leeftijden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel slim, jij geeft zelf de informatie die je wilt geven. De vraagsteller vraagt puur en alleen naar internaten/kostscholen in de Benelux. Hier kun je antwoord op geven als je het weet, klaar. Hij/zij hoeft geen verdere informatie te geven. Ik ben het volledig eens met de vraagsteller.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou het dan toch erg fijn vinden als je me de naam van dat internaat zou willen geven, dan kan ik er zelf naar kijken (:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is echt lastig zoeken bartdingen, gaat het om iemand die 11 is of 19! Maar ik zal een poging wagen....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nog los van het feit welk nivo de school moet zijn....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
15 jaar en mijn niveau schommelt nog tussen havo of vmbo-t
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Google anders even zelf op 'internaat belgie jongens/meisjes uniform' en zo ook op nederland.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb ik gedaan, alleen ik kreeg er bijna niets uit. Bij http://www.abdijschool.be/ kan ik ook nergens iets over uniformen vinden..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk maar bij internaat - jongens - tweede foto rechts.

Antwoorden (1)

Voor meisjes: http://internaathemelsdaele.be/Default.aspx

Voor allebei: http://www.abdijschool.be/ en http://www.lyceumgenk.be/site/images/stories/lyceum/internaat_site.html

Toegevoegd na 10 minuten:
Of hier een uniform is weet ik niet maar het wordt wel flink dokken en het is discipline voor en na: http://www.deholterhoek.nl/deholterhoek.htm