Kan je later veel met een studie Business & Management?

Ik ben geinteresseerd in ICT, maar studies in de Economie / Management richting trekken me ook. Het leek me dus het best om te kiezen voor Business IT & Management.
Maar mijn vraag is of er voldoende vraag is naar mensen die deze studie hebben afgerond. Gaat de studie wel diep genoeg in op beide gebieden, is het niet te algemeen? Kan je terecht in verschillende soorten bedrijven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Gaat de studie wel diep genoeg in op beide gebieden? Dat is denk ik altijd het probleem bij een studiekeuze. Kies je voor een brede òf gespecialiseerde opleiding. Het zal niet meevallen een studie te kiezen die heel diep op zaken ingaat, en tegelijkertijd ook heel veelzijdig is.

Jouw keuze lijkt mij een brede opleiding, en daarmee is ook je laatste vraag beantwoord. Want je zult bij veel bedrijven terecht kunnen. Bijna alle bedrijven hebben vestigingsmanagers, bedrijfs- en teamleiders nodig.

En als je onderstaande link bekijkt, dan zul je het met me eens zijn, dat er genoeg mensen nodig zijn die verstand hebben van marketing, strategische bedrijfsvoering en innovatiemanagement. Ik zou me geen zorgen maken over een baan na je studie. Bovendien kun je je altijd nog specialiseren.

http://www.bachelors.hu.nl/Alle%20bacheloropleidingen/Business%20Management.aspx
Lees ook even rechts op de site, onder de rode tab:
"wat vinden studenten ervan?"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!