Hoe lang kan een leverancier wachten met het sturen van een rekening?

Energiemaatschappij heeft geen rekening gestuurd en komt na 2 jaar met een rekening

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eeeh....had je dan niet even eerder zelf aan de bel kunnen trekken ? Je WEET toch dat je die hoort te krijgen ? En het antwoord is : ja, dat kan nog wel tien jaar na dato ; zie de zorgbijdragen, die zijn ook altijd zo lekker vlot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dat ook eens gehad , kwamen ze na drie jaar met een nieuwe afrekening, zat een ' foutje' in de eerste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij kregen ZEVEN jaar na een hele korte periode thuishulp na een ziekenhuisopname van mijn jongste, eindelijk een rekening voor de eigen bijdrage.....op naam van mijn acht jaar daarvoor overleden SCHOONVADER !!
Nog eens twee jaar later was alles eindelijk rond. Maar wel moeten betalen, uiteraard.
ItisILeClerc
12 jaar geleden
Vijf jaar, dus je hebt twee jaar rente kunnen vangen.

Het beste antwoord

Dat kan 5 jaar, dus helaas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5 jaar! Deden ze er allemaal maar zo lang over...

Andere antwoorden (1)

Vijf jaar. Maar er mag geen rente of inflatiecorrectie worden toegapast. Rente mag allen worden berekend als een gestuurde rekening niet (op tijd) wordt betaald