Ik heb een Economie boek van Van Dijk, maar ik ben die al maanden kwijt of hij is gestolen, krijg ik nu een boete?

Hooi

Ik heb een Economie boek van Van Dijk, maar hij is weken geleden kwijt of hij is gestolen, krijg ik nu een boete als ik tegen hun zeg dat ik het boek kwijt ben of dat het gestolen is?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

Als je bij je bestelling geen 'regeling vervanging bij schade of diefstal' hebt afgesloten, zul je de kosten van het boek moeten vergoeden.
SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hooi Ja, 'regeling vervanging bij schade of diefstal' staat erbij.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wat nu?
SimonV
6 jaar geleden
Vul dit formulier in: https://www.vandijk.nl/webshop/download/cms/?file=Schadeformulier.pdf&category=none
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De logo van Van Dijk is oranje met een witter ster, soort van ster, zou dit wel de goeie formulier zijn?
https://www.google.nl/search?q=van+dijk+logo&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjVqp2M8s7UAhVIIVAKHR-_A0MQ_AUICigB&biw=1280&bih=670 De 1e foto zou de goeie moeten zijn, oranje achtergrond met een witte ster. Of is het gewoon de goeie formulier?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Sorry, ik bedoel de achtergrond van waar de ster is is oranje, de gehele achtergrond is blauw.
SimonV
6 jaar geleden
Die sites wijzen allemaal naar vandijk.nl
Daar is er maar één van.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Isgoed, moet ik dus nu het formulier afdrukken, invullen en sturen naar het bedrijf? (Van Dijk)
SimonV
6 jaar geleden
Klopt.