Wie heeft ervaring met studentenvereniging Sempre Crescendo in Leiden?

Ik denk erover om lid te worden, maar ik wil liever niet bij een te elitaire vereniging i.v.m. de heftige en onmenselijke ontgroeningen en de manier waarop daar met mensen wordt omgegaan in het algemeen. Kan iemand mij vertellen of Sempre zo is, of dat ze echt gewoon leuk muziek maken en een leuke vereniging zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rieneke1
11 jaar geleden
ik denk dat het heel erg meevalt, stuur ze gewoon een mailtje met je vragen.
veel muziekplezier!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt pas oordelen over de heftigheid en onmenselijkheid van de IT als je het zelf meegemaakt hebt. Wél is je keuze begrijpelijk als je problemen hebt met een sterke hiërarchie, want die heerst in de traditionelere (heeft mijn voorkeur boven 'elitair') verenigingen.

Antwoorden (1)

Het is een muziekvereniging, geen studentencorps. Dan kun je er eigenlijk wel van uit gaan dat dingen zoals ontgroening, vorming van jaarclubjes en allerlei sociale regeltjes niet op het programma staan. Die heb je bij de 'gezelligheidsverenigingen' wel.
Als ik jou was zou ik er op af stappen en het op de man/vrouw af vragen. Je hebt snel genoeg in de gaten of je in de groep past, of niet.