Hoe maak je een portfolio voor mbo opleiding?

Ik heb websites, en andere designs gemaakt. ik heb een mapje waar a4 tjes in kunnen. Wat moet er in een portfolio staan. en is het design van de portfolio ook belangrijk zoja iemand ideeen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13.5K

Antwoorden (4)

Jazeker.. de opmaak is belangrijk. zorg dat het font het zelfde is in de leestekst en hou de zelfde grootte aan. Zorg ook dat alle koppen dezelfde grootte hebben. Dus bijv. normale tekst 11pnt en koppen 14 pnt.

het mooiste is om de eindopdrachten/bewijsstukken per competentie te sorteren. zo maak je een overzichtelijk portfolio. Maak ook een duidelijke inhoudsopgave en een voorwoord wordt ook altijd gewaardeerd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan natuurlijk ook een website maken voor je portfolio. Daar kan je meestal je producten mooier presenteren. Ligt natuurlijk ook aan wat school eist van je.
In de bron heb ik een groot aantal voorbeelden van portfolio websites gezet. en de tweede bron voorbeelden van handgemaakt portfolio's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt je website ook maken met de Sitebuilder van www.website-in-een-dag.nl.

Erg goede ervaringen mee, alles werkt met drag&drop. Als je ze een email stuurt mag je de demo gratis proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een website opstelt, dan hoeft dat niet duur te zijn. Kijk bijvoorbeeld bij deze site builder: http://www.website-in-een-dag.nl